28.5.15

Poliitika ja peavalu.


Halloo, kosmos!

Ma ei ole midagi teha saanud vahepeal, sest hetkel on põletik jälle põskede koobastes. Pühapäeva hommikul ärkasin kriipiva kurguga, õhtul hakkas nina jooksma ja esmaspäevaks olidki koopad umbes. Nii lihtsalt see käibki. Omateada ei ole ma kusagil külmetanud, käisin rahvarohkel juubelil, kahtlustan mõnda viirust, mis veel pakaselisel kevadel ligi kargas. Eh elukest. Pea on paks, kõrvad lukus ja ninajuure ja otsmiku koha peal tuttav pakitsus. Apteegis pidavat mingi uus imerohi olla saadaval, mis löga peast välja jooksutab. Lähen kohe otsima.

Natuke kurb on küll, et terve maikuu jooksul ei ole olnud mitte ühtegi sooja ilma. NULL!!!

Pühapäevaks sihin siiski hetkeseisuga Tartu Rattaralli lühikesel distantsil osalemist.

Ja nüüd poliitika juurde - mida arvate teie, head kümmekond lugejat, hetkeseisust, mis on meil igal pool meedias, poe taga ja mujalgi käima läinud? Millised on teie seisukohad ja miks?






4 comments:

  1. Mina omalt poolt tahaks kommenteerida poliitikast maksuteemasid. Isiklikult oleks nõus ettevõtjana maksma pigem rohkem makse kui on tänased määrad (tulu-, sotsiaal-, käibemaks) kui meil siin riigis oleksid avalikud teenused paremas korras. Mis kasu on mul maksude maksmisest kui näiteks on viimase poole aasta jooksul olnud vaja paarikuuse lapsega mitu korda arsti juures käia, aga järjekord on tavaliselt olnud 100 PÄEVA ja seda väikelapsele. Tõesti, olgu see sotsmaks siis juba parem 35%, aga et need teenused ka toimiks. Praegusel juhul tuleb pea alati kui kellegi tervisel midagi viga on, minna tasulisse arstiabisse. Analoogsed teemad muude avalike/ riiklike teenustega. Mis mõtet on neid makse vägisi alla suruda, tehes läbi selle teenuseid kehvemaks - kes sellest siis kokkuvõttes võidab?

    ReplyDelete
  2. Anonymous1/6/15 13:49

    Siin lugeja nr.8. Loobun kommentaaridest, kasutades selleks mulle põhiseadusega ette nähtud võimalust seda niimoodi teha. Kõik. Õuver and aut.

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/6/15 13:52

    Pealegi ei saa ma aru, miks ma pean selleks, et tõestada, et ma ei ole robot, mingeid supipilte valima. Kus te nii kindlad olete, et robotid suppi ei söö? Olete te varem kuskil näinud monad robotit, kes oleks talle pakutud supist loobunud? Aah?

    ReplyDelete
  4. see roboti-värk vist on selle blogspoti enda leiutis, mina pole seda peale pannud igatahes:) vaatan, kas saab maha võtta.

    ReplyDelete