12.1.11

88,0!!!

Peab vist nööripoodi minema. Kaal vohab. Trenni teha ei viitsi ja samas on hea seda ka ajanappusega põhjendada. Igatahes hakkan nüüd pisut toitumist ja rüüpamist piirama. Kuu lõpus plaanin osaleda Viru Maratoni väiksemal ringil (25 km), et saaks natuke suusatada ka. Panin end ka järvejooksude sarjale kirja. Seal sai kena nalja, sest algselt küsiti registreerimistasu 450 eurot :) Siis võeti leht maha ja peale paari tundi sai juba end üles märkida ja ka hind oli 35€ peale langenud. Joosta tahaks juba küll.

4 comments:

  1. Tule ikka pikka sõitma. Lühike on lastele :)

    ReplyDelete
  2. sa vist pole seal käinud?:) pikk ots tähendab üliraske lõpuosa 2X läbimist. see ei paku mulle mitte mingisugust huvi. :)

    ReplyDelete
  3. ei ole käinud jah. On nii hull või? Mul veel regamata, aga tahaks ikka pika teha.

    ReplyDelete
  4. no ma olen mõned korrad käinud. mul puudub igasugune tahtmine seda rämedat lõppu kaks korda läbi teha. 25 km on küll ja veel mulle :)

    ReplyDelete