24.1.12

Mul on plaanid.

Mis ei taha teostuda ja loomulikult on segav faktor, üllatus-üllatus, külm ilm:) Laupäeval tahaks minna Viru Maratonile lühikest otsa sõitma, järgmisel laupäeval Kõrvemaale samuti lühikest otsa. Mõlemad on vabatehnika maratonid ja kuna tehnika on mul liiga vaba, siis ei tahaks minna end pikale maale tapma, saati siis veel see, et suusatanud ka eriti ei ole ja need mõlemad sõidud läheksidki puhtalt treenimise eesmärgiga. Siis nädal enne Tartu Maratoni on jällegi soov minna Alutagusele, mis on hea eelsõit oma 40 kilomeetriga ja see on juba klassikalises tehnikas. Seda, hoolimata samuti tehnika puudumisest, on kuidagi kergem ja loomulikum sõita. Ikkagi edasi tagasi liigutus, mis natukene ju meenutab kõndimist või jooksmist.
Aga kui need külmad ilmad püsivad, siis on asi väga kahtlane, kuna see on kindel, et kui on miinust alla 15 kraadi, siis mina starti ei lähe. Eelmise aasta Alutaguse on liiga teravalt veel meeles ja see on kõige ekstreemsem temperatuur, millega ma olen nõus suusatama (no hea küll - mõne kraadi osas olen nõus veel mööndusi tegema).
Aga eks näeb siis, mis ilmataat meile toob. Suusasaabastega on vist see mure, et natuke liiga parajad on, varbad hakkavad külmetama, kuigi sokid on väga head. Peaks võib-olla mingid katted sinna peale ostma või siis mingi muu kavala plaani välja mõtlema, kuidas saapas temperatuuri tõsta. Aga kuidas?

4 comments:

  1. Üks võimalus on - pane saapa talla alla fooliumit - peegeldab soojust tagasi.
    Teine võimalus on - osta fooliumiga alt ja pealt karvadega kaetud tallad (noh soojemad).
    Kolmas võimalus on osta talla alla käivad soojendajad, mis hoiavad jalgu soojas.
    Nelja võimalus on mingi tuult takistav kate peale tõmmata saapale aga siis on oht, et jalg ei saa hingaga ja see pole kah hea.

    ReplyDelete
  2. ehee, huumoriks kisub juba :) loodetavasti ei tule seda külma ilma ja saad ikka starti.
    A muidu Alutagusel ei olnud ju väga külm. Ma mäletan sitta suuska, aga ilmast ei mäleta eriti midagi.

    ReplyDelete
  3. ma kardan, et peale fooliumi muud asjad ei mahu saapasse sisse. kate saapale tundub kõige parem. see, et jalg ei hinga, ei hirmuta eriti, mis selle poole päevaga ikka juhtub:)

    ja c, usu või ei, aga inimesed taluvad külma erinevalt:) sa ju, va hull, käisid seal ringi paljakäsi, ma ei saanud kinnastegagi sõrmi liigutada ei enne ega peale sõitu. rämedalt külm oli seal ikka. ma olen kuulnud, et sulle ei meeldi +25 kraadiga joosta ka, mulle see lausa meeldib:)

    ReplyDelete
  4. ei meeldi jah, aga ikka lähen, kui väga vaja :)

    ReplyDelete