31.12.13

Aasta lõpeb, teine algab.


Ahoi!

On aeg 2013 aasta kokku võtta. Olin laisk ja mugav:) Viimase sörgi tegin 15. detsembril ja peale seda käis ainult üks seanaha vedamine ja otsatu pidutsemine ja prassimine. Jõulud, viisakusvisiidid, sünnipäevad ja muu selline tingel-tangel.

Aasta peale kogunes 871 jooksukilomeetrit. Võrreldes eelmise aasta 1 150 kilomeetriga on seda küll vähe, aga siiski sutsukene rohkem kui 2011 aasta 810 kilomeetrit.

Rattaga sõitsin 1124 kilomeetrit. See on minu kohta ulmeline tulemus, sest eelneval kahel aastal sõitsin ma kahe aasta peale kokku 721 kilomeetrit.

Aga see on ka kõik. Ei suusatanud sentimeetritki. Suplemas käisin kaks korda Peipsi järves. Vesi on minu jaoks liiga külm ja ujumisoskus ka kasine. Basseini ei jõudnud sel aastal kordagi.

Kehakaal 86 kg täna :(


Mis siis järgmisel aastal kavas?
Olen kirjas Tartu suusamaratonil. Hetkeseisuga peaks lootma, et seda ei toimu, sest treeninud pole:) Tahtmine oli see läbida alla viie tunni.

Joosta läbi Berliini maraton ja osaleda Tartu Rattarallil. Järvejooksud ja muu selline tavapärane kraam.

HEAD AASTAVAHETUST!

2 comments:

  1. Kui lühikesele otsale lähed, siis saad vast 5 tunniga hakkama :)

    ReplyDelete
  2. juhul kui ma tulen TM starti ja juhul kui ma jõuan finišisse, jõuan ma sinna enne sind!
    hääd lõppu! :)

    ReplyDelete