15.7.13

33 kasutut fakti.

Lugejate "tungival" soovil.

Minust:
1. 172/82. Profiili juures kirjas olev "aeglane ja ülekaaluline laisk loom" ei ole nali.
2. Kui ma üritan koera joonistada, arvavad vaatajad, et tegu on väga koleda hobusega. Või vastupidi
3 . Mul on koguaeg kõht tühi!
4. Tähtkujult olen amburi viimased kaks tundi ja kaljukitse algus. Mida iganes see ei tähenda. Sellised asjad mind ei huvita üldse.
5. Ilma kellata käel tunnen end nagu oleks mõni riideese puudu.
6. Meeldib erinev muusika, kuid minust ei saa iialgi power hit radio kuulajat. (Samuti ei ole mulle seni meeldinud ükski lugu eelnevate 50 fakti kirjutajate blogidest:) )
7. Kogun ka CD-sid väikestviisi, hetkel on 375 erinevat karpi riiulil.
8. Viimased 11 aastat olen külastanud vähemalt ühte suuremat Euroopa muusikafestivali.
9. Ilmselt olen ka üle keskmise kohalike esinejate kontserdite külastaja.


Tervis:
1. Olen terve nagu purikas, kui ülekaal välja jätta.
2. Olin umbes 5-6 klassist alates lühinägelik, neli aastat tagasi käidi laseriga üle ja nüüd ma näen nagu loom.
3. Ei ole teadaolevalt ühtegi allergiat.
4. Kaks korda on vasak käsi kipsis olnud (autouks ja jalgpall) ja korra hüppeliiges (jalgpall).
5. Enne südaööd und ei tule ja enne 8 ärgata on tõeline piin.


Sport:
1. Vee peal püsin, kuid edasi liigun teosammul. Mulle ei meeldi rulluisutamine.
2. Kehalises kasvatuses olin keskpärane ja nõrk. Välja arvatud suusatamine ja pikamaajooks.
3. 3-4 diplomit mis mul on kooliajast, pärinevad kõik vähemalt 2000m jooksust.
4. kehakaalus 29-32 kg sain ka paar diplomit- klassikaline maadlus:)
5. 3000m rekord on ammusest ajast 10:31 ja Cooperi test 33XXm.

6. Mingis trennis tõsiselt ei ole kunagi käinud.

Toit:
1. Ma söön kõiki asju!
2. Ilma lihata ei kujutaks oma toidulauda ettegi.
3. Mereannid on oivalised.
4. Reisidel käies üritan võimalikult palju erinevaid toite proovida.
5. Ma peaaegu ei joo kohvi. Mõte sellest, et hommikul unesegase peaga seda mõrudat vedelikku suhu ajada...võeh:) Samas restoranis söögijärgne suhkruga espresso meeldib.
6. Ma jumaldan õlut. Joon seda ülemäära palju.

7. Mulle meeldib süüa teha.


Muu:
1. Oleks ressursse raha ja vaba aja näol, siis ma ilmselt ainult reisikski.
2. Ostan iganädalaselt Eesti Loto pileteid, et eelmine punkt kunagi reaalsuseks saaks.

3. Tõele au andes, tahan ma reisida soojemasse kohta kui meie siin elame.
4. Kapis on ca 50 t-särki, mis on ka kõik aktiivselt kasutuses.
5. Mulle ei meeldi rotid, lapsepõlvetrauma.
6. Kardan kõrgust ja lennureisid seetõttu ei meeldi.




3 comments:

  1. Ohoo, mida mu silmad näevad!Faktid olemas must-valgelt. Ma tänab vaeva eest! :D

    Tead, ma ka vihkan power hit radiot. Ja reisimise osas sama meelt. Ma olen loobunud igasuguste kasutute asjade (ka hilpude, palju meil neid vaja on) ja vidinate ostmisest, et saaks rohkem reisida.

    ReplyDelete
  2. tegelikult ma powerit ei vihka, ma ei kuula seda üldse. ma vihkan sky plussi. vahel sunnitakse seda kuulama avalikes ruumides. õudne. see möla, mis sealt tuleb...

    ReplyDelete
  3. Mul oli varem tööjuures nii, et iga hommik pandi sky plus mängima. Tundsin kuidas see Kivisaare jutt mul vererõhku hakkas tõstma. Saime konsensusele ja nüüd kuulame Retro fm-i. Ülimõnusad lood!:)

    ReplyDelete