15.7.13

Ei viitsi, ei viitsi, ei viitsi...

Vähe sellest, et ma ei viitsi trenni teha, ma ei viitsi siia sellest kirjutada ka:)

Teate kui mõnus on diivanil lösutada, head-paremat näost sisse ajada ja mitte midagi teha?!

Aga eelmise nädala kolmapäeval võtsin end siiski kokku ja istusin ratta selga. Käisin Järvel, Nõmmel, Tabasalus ja Kakumäel. Kokku 50,1 kilomeetrit, aega kulus või kasutasin 2:01:46. Tegu on minu jaoks selle aasta pikima otsaga ja ma ei ole kunagi üksi nii pikka distantsi läbinud. Oli hea ja kerge tegelikult, sest tempo oli vägagi jõukohane.

Reede õhtul sõitsime ära Peipsi äärde Ida-Virumaale, kus on üks väike saunake. Võtsin targu ratta kaasa, et mitte niisama ainult vedeleda . Laupäeval tegingi 38,8 kilomeetrise ringi - Kuru, Alajõe, Iisaku, Kauksi. Aega läks 1:21:33 ja keskmine kiirus 28,5 km/h. Kindlasti on tegu isikliku rekordiga keskmise kiirusega üksi sõites. Selle valguses tundub eelmise aasta Rattaralli lühikese otsa 31 km/h ületatav järgmisel korral.

Olen sel aastal sõitnud rattaga 740 kilomeetrit, mida on juba rohkem, kui eelmise kahe aasta peale kokku.

15. juunist polnud ma jooksnud millimeetritki (täpselt kuu aega!). Viimane sutsakas oli Harku järve 6,6 km. Täna aga panin end kirja Keila poolmaratonile ja otsustasin, et aeg on "treenima" hakata. Tegin peale tööd 9,25 km, ajaga 57:36. Võtsin natuke raskema ringi, kus ka tõus (Lubja tänavalt Majakasse) ja laskumine sees oleks. Mõni kilomeeter enne lõppu tuli kohutav nälg kallale. Õnneks jäin ellu.

1 comment:

  1. Tervitused Iisakust! Minul veel puhkus koos rattasõitude, jooksude ja saunadega kestab :)

    ReplyDelete