28.7.14

Kuidas ma ümber Saadjärve ei jooksnud.


Laupäeval käisin Peipsi ääres suvitades korra hommikul sörkimas. Oli juba siis päris soe ja ka 2,26 kilomeetrit ülirahulikult sörkides võttis mahlad voolama. Kuna Saadjärv ei olnud kaugel, sai pühapäeval siiski kohale mindud. Võtsin numbri välja ning katkestasin kohe ja käisime hoopis Jääaja Keskuses uudistamas ning järve kaldal jäätist söömas. Sooja oli 17 minutit peale starti Jääaja Keskuse infotahvli andmetel 32,3 kraadi. Ei, ma ei tahtnud minna oma tervist ohtu seadma sellise kuumaga.

Pilt võetud siit: http://www.ahhaa.ee/jaaaja-keskus-2013/
Jooksul oli vaid 416 lõpetajat (Pühajärvel 736 ja Harkus 813), stardiprotokolis 580. Seega 28% ei startinud või lõpetanud. Loodetavasti jäid kõik terveks. Paraku juba eesotsas lõpetades nägin ühte, kes viimased sada meetrit läbis vaarudes ja silmad pahupidi ning teadustaja talle juba ette kiirabi kutsus.

Võitis Ibrahim Mukunga, kes edestas teist kohta 4 minuti ja 5,5 sekundiga :) Tegu siis Tiidrek Nurme treeningupartneriga.

2 comments:

  1. Ma proovisin sama päeva hommikul kell 8 joosta ja pärast 4 km katkestasin - liiga palav. olin tänulik abikaasale, kes mind nädal aega iga päev veenis, et ma Saadjärvele ei läheks, tal oli õigus. Kolleeg, kes käis, muljetas pärast: ära tegin, aga vaenlasele ka ei soovita

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/9/14 17:23

    kuigi ilm oli tõesti väga palav, siis ma arvan, et inimesed said ka ise väga palju teha, et see tervelt ja edukalt läbida. nt lühikesed heledad riided, müts peas, veepudel rajal kaasas. + psühhiline valmisolek. :)

    ReplyDelete