16.4.12

Jälle üks nädal läbi!

Panen kiiruga kirja ka, mis eelmise nädala teisel poolel tehtud sai.

KOLMAPÄEV:
Kolmveerand tundi sörki madala pulsiga seisis treeningkavas. Startisin taaskord Stromkalt ja suunaga Rocca Al Mare poole. 22 ja poole minuti peal keerasin ringi ja teine ots tuli sutsukene kiirem, noh allamäge ka vahepeal:) Ajaliselt siis trenni kestvus 44:36 ja läbitud distants 6,71 kilomeetrit, mis teeb keskmiseks tempoks 6:39 ühe kilomeetri kohta. Keskmine pulss planeeritud 130 täpselt.

NELJAPÄEV:
Tund tempojooksu. Tahtsin seekord ikka kindlasti plaanist kinni pidada (5:20 kilomeeter) ja jälgisin alguses hoolsalt kella. Tempo oli natuke kiire ja võtsin allapoole, esimene ideaalsed 5:21, teine 5:10 ja kolmas 5:12. Jooksin Vana Tartu maanteed pidi, algusega lennujaama poolt. Minnes oli tuul vastu, mis andis ka pisut tunda. Peale kolmandat kilomeetrit ma enam kella ei vaadanud ja jooksin enam-vähem samamoodi edasi. Tagantjärgi võib küll öelda, et tempo pisut kukkus, kuid mitte oluliselt. Poole tunniga jõudsin Tallinn-Tartu-Luhamaa maantee altki läbi joosta ja natuke sealt edasigi. Siis ümberpöörd ja sama teed pidi tagasi. Tunni m,öödudes olin läbinud 11,2 kilomeetrit ja keskmine kilomeetri aeg 5:21. Olen täitsa rahul. Pulss meeldis ka, see oli 154 keskmiselt.

PÜHAPÄEV:
Oleks keegi näiteks veel viis aastat tagasi öelnud, et ma maratoni jooksen ja plaanin veel joosta, siis ma oleks ta kuu peale saatnud. Ja et selle nimel trennis 32 kilomeetrit jooksen, siis oleks ta veel kaugemale saatnud. Ometigi ma seda pühapäeval tegin. Huvitav kas tehnika tõesti ei valeta vahel? Endomondo joonistas kenasti 32 kilomeetrit maha. Aega läks 3:11:07, pulss 144. Kilomeetri aeg 5:58!!?? Sõin ka seekord jooksu ajal esmakordselt sel aastal - kaks batooni, kaks geeli. Lisaks muidugi ka pudel (750 ml) spordijooki.
Kaal peale trenni 78,8. See meeldib kohe eriti.

Maratoni läbimise pärast ei muretse enam üldse, kui mingi osa tervisest alt ei vea. Aeg on see, mis otsustab.

7 comments:

  1. Anonymous17/4/12 10:57

    Mis aja peale lähed?

    ReplyDelete
  2. Nagu ka eelmisel korral - nelja tundi alistama :)

    ReplyDelete
  3. tubli-tubli! Ära rohkem nüüd jookse, muidu kukud veel :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous17/4/12 16:45

    Selliste treeningute pealt ei tohiks 4h alistamisega probleeme tulla.
    Kui ainult palav ilm siin vingerpussi ei mängi.

    ReplyDelete
  5. Ma ise loodan ka, et ei tohiks olla probleemi. Palavus ei tohiks küll segada veel maikuus. +20 meeldib mulle oluliselt rohkem kui +5 praegu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma panustan, et sa saad ajaks 3:37, noh kui sa just lõpus seisma ei jää, et aeglasemat aega saada :)

      Delete
  6. ei ma plaanin kindlasti kuni 30km 4 tunni jänese taga püsida ja kui siis jaksu on, siis natuke kiirendada. ei julge alguses kiiremini joosta.

    ReplyDelete