13.7.11

30 minutit taastavat jooksu.

Ausalt öeldes on mul pisut imelik neid lühikesi jookse joosta. Tunne on selline, et see ei anna ju mitte midagi juurde, noh et pole tolku. Teistpidi aga vaadates ma ju tean, et suudan tund või paar jutti iga kell joosta, nii et ehk on need lühikesed otsad siiski ka kasulikud. Ei saa ju treenerile vastu vaielda.
Sõitsin autoga Järve terviserajale, mis on nüüd, kui keegi veel ei tea, ka valgustuse saanud. Autos nägin oma käe peal pulsikellal numbrit 56. Ei mäleta,et pulss oleks kunagi nii madal olnudki. Tea kas hakkab tiksuja seisma jääma või mis?:) Tegin siis kerged kolm ringi, mis on täpselt 1,5 kilomeetrit pikad, ühe kerge tõusuga ringi kohta. Aega läks 33:45, mis teeb täpselt 7:30 kilomeetri ajaks. Keskmine pulss 127. Suure sunniga loobusin neljandale ringile minekust, kuna see oleks treeningkava oluliselt eiranud.
Ahjaa - nädalavahetusel ületas jooksukilometraaž juba rattasõidu oma. Ma olen lihtsalt liiga vähe rattaga sõitnud.

- 84,4

2 comments:

  1. Mis kell sa jooksid seal? Ma sind küll ei näind, kuigi olin seal metsas 1,5 tundi

    ReplyDelete
  2. 18:29 alustasin ja mõni minut peale seitset lahkusin:)

    ReplyDelete