8.10.10

Katkestus.

Eile juhtus selline ebameeldiv asi, et tuli trenn pooleli jätta. Mitte et mul oleks olnud mingisugust eesmärki aga sai mindud Nõmmele jooksma õhtul peale tööd. Aga peale kahte ringi oli kõht niiiiiii tühi, et ma ei näinud edasisel pingutusel mingisugust mõtet ja tulin koju ära. Nüüd on kindel, et mina enam treenima ei lähe, kui vähemalt kaks tundi enne trenni pole korralikult söödud. Juba teist korda tekkis see ebameeldiv tunne. Kõht tühi, mõtled ainult, kuidas saaks midagi põske pista, selline väsimus tuleb peale ja tuju langeb nulli :) Ei ole kerge see õgardi elu. Kaasas polnud ka jooki, sellest oleks võinud abi olla. Hammustasin küll enne kaks banaani, kuid sellest jäi ilmselgelt väheks.
Seega jäi eile trenniks vaid 4,9 km ajaga 34:29, keskmise pulsiga 130. Ringiajad 17:04 ja 17:25. Keskmiseks kilomeetri ajaks tuli 7:02. Selline kerge lonkimine:)
Aga nagu ütleb vanasõna - parem pool muna kui tühi koor.

1 comment:

  1. täitsa kogetud tunne. Mõni ütleb küll, et tühja kõhuga on kergem joosta, aga minu arust küll ei ole. Ma olen vaadanud, et mu organism töötabki viimasel ajal nagu imikul- kõht läheb järsku tühjaks ja momentaalselt on tappev nälg.

    ReplyDelete