11.10.10

Pinutäis sportimise riideid.

Tahtsin kõigile lugejaile tutvustada ühte kohta, kust ma olen mitmeid asju tellinud. Tõeliselt vahva koht, mis teeb rahakotile pika pai. Täna jõudis kohale üks järjekordne tellimus. Jooksusärk, dressid, jooksu kilekas, jooksupüksid ja sokid. Kogu mudru kokku läks mulle maksma £48,96 ja koos saatekuludega ca 823 krooni.
Ma ei taha hästi uskuda, et ma oleks siit selliseid asju ligikaudseltki samasuguse hinnaga kätte saanud. Seega soovitan soojalt. Kaup on alati kenasti kohale jõudnud ja muidugi on mõistlik 2-3 peale üks tellimus teha, siis hoiab saatekulude pealt inimese kohta veel üht-teist kokku. Jagatud rõõm on suur:)

1 comment:

  1. Mul kogu spordi ja vabaaja staff Sportsdirectist pärit :D Mul see mugavus, et pood asub kohe üle tee, aga eks sellepärast neid jooksusärke kappi vist nii palju kogunebki :D

    ReplyDelete